گزارش برنامه درختکاری ۱۸ اسفند ۹۶
۱۳۹۶-۱۲-۲۱
معرفی برنامه قله اَوِشک نیشابور
۱۳۹۷-۰۱-۲۸

برنامه صعود به قله ۲۶۰۰ متری چهل غار مطابق با برنامه شش ماهه باشگاه کاویان روز جمعه ۴ اسفندماه به سرپرستی مریم ورزنده برگزار شد.

ساعت ۶:۲۰ دقیقه روز جمعه به وسیله یک دستگاه مینی بوس حرکت خود را به سمت روستای بزوشک در ۲۰ کیلومتری شهرستان مُلک آباد آغاز کردیم و ساعت ۸:۰۵ دقیقه به ابتدای مسیر رسیدیم.

پس از صرف صبحانه و معرفی ارکان تیم؛ اکرم صابرحقیقت به عنوان سرقدم، آرش باباپور به عنوان عقبدار و وحید آقایی به عنوان امدادگر در ساعت ۸:۵۰ دقیقه، پیمایش آغاز شد. ابتدای مسیر پیمایش، کفی و جاده ای نسبتا طولانی است.

با استراحت های کوتاه و عبور از فراز و نشیب های مسیر، از حدود ساعت ۱۲ مه غلیظی از سمت دره به قله در حرکت بود و باران به صورت نم نم آغاز شد.

ساعت ۱۳:۲۰ در ارتفاع ۲۵۳۰ با وجود مه غلیظ و شروع بارش، عکس یادگاری را گرفتیم و به سمت روستا بازگشتیم. در ادامه مسیر با مه غلیظ و بارش برف و باران با شدت کم مواجه شدیم.

ساعت ۱۶:۳۰ به ابتدای مسیر کفی رسیدیم و حدود ساعت ۱۸ پس از طی مسافت ۱۸ کیلومتر به صورت رفت و برگشت، سوار مینی بوس شدیم و با وجود هوای مه آلود و بارندگی شدید در ساعت ۱۹:۵۵ به میدان استقلال رسیدیم.