گزارش برنامه صعود به قله سماموس ۱۵ تا ۱۸ شهریور ۹۶
۱۳۹۶-۰۶-۲۱
گزارش برنامه آبشارهای اخلمد ۱۵ دی ۹۶
۱۳۹۶-۱۰-۱۷

طبق تقویم شش ماهه باشگاه کاویان، اجرای پیمایش دره مریچگان در روز ۸ دی پیش بینی شده بود که با  توجه به بازدیدی که دو هفته قبل از این تاریخ در منطقه به عمل آمد، به دلیل مناسب نبودن دره مریچگان برای پیمایش عمومی، دره ای  در همان منطقه مجاور روستای آبگاهی برای برنامه کوهپیمایی این هفته باشگاه در نظر گرفته شد.

ساعت ۶:۴۵ دقیقه  با یک دستگاه مینی بوس همراه ۱۴ نفر از اعضا، از ایستگاه گلبهار به سمت روستای رادکان به راه افتاده و پس از حدود یک ساعت و نیم به رادکان رسیدیم و بازدیدی از میل تاریخی رادکان انجام داده و از آنجا به سمت دره حرکت کردیم.

ساعت ۹ به روستای آبگاهی رسیده و پیمایش خود را آغاز کردیم. بعد از گذر از روستا در حاشیه راه خاکی که تا انتهای دره کشیده شده است مکانی را برای  صرف صبحانه انتخاب کردیم.

ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه حرکت خود را در هوای بسیار گرم ادامه دادیم. پس از حدود ۲ ساعت بعد از گذر از بند خاکی و بالا رفتن از یک تپه، به یکی از قله های اطراف صعود کردیم و پس از یک ساعت به پایین برگشتیم.

به دلیل وزش باد همگی به سمت مسیر برگشت و بند خاکی حرکت کردیم و در مکانی مناسب برای صرف نهار توقف کردیم. پس از یک ساعت صرف نهار و استراحت، در ساعت ۱۴ به سمت روستا حرکت کردیم و ساعت ۱۵:۳۰ به مینی بوس رسیدیم.

پس از دو ساعت همگی سالم و سلامت و سرخوش ساعت ۱۷:۳۰ وارد مشهد شدیم.