گزارش برنامه قله سوسن – ۲۸ دی ۹۷
۱۳۹۷-۱۲-۲۱
گزارش برنامه گردشگری چابهار – ۱۸تا۲۴ بهمن۹۷
۱۳۹۷-۱۲-۲۲

برنامه پیمایش دره آبقد (توس) طبق تقویم شش ماهه باشگاه کاویان، روز جمعه ۵ بهمن ماه ۹۷، به سرپرستی جمشید دین پناه برگزار شد.

ساعت ۶:۴۰ دقیقه صبح روز جمعه در قالب یک تیم ۱۶ نفره متشکل از ۵ خانم و ۱۱ نفر آقا به وسیله یک دستگاه مینی بوس به سمت دره آبقد حرکت کردیم.

ساعت ۸:۳۰ وارد دره ای زیبا و روستای جای گرفته در دل کوه شدیم. حرکتمان را به سرقدمی پروین حسینی و عقبداری علی نوری شروع کردیم.

پس از پیمایشی کوتاه و نرمش صبحگاهی، صبحانه را زیر تابش دل انگیز خورشید صرف کردیم. از قسمت عریض رودخانه محصور شده با درختان گردو و سپیدار گذشتیم و وارد دهانه اصلی دره که توسط دیواره های بلند در سایه کامل قرار دارد، شدیم.

پس از ۲ ساعت پیمایش در مسیر پر پیچ و خم رودخانه ای زیبا و لذت بردن از مناظر، ساعت ۱۱:۳۰به آبشار زیبای اول که ارتفاع ۸ متری دارد رسیدیم.

بعد از عکاسی و تفریح به بالای آبشار صعود کردیم. در مسیر برگشت برای صرف نهار اطراق کردیم و به علت وزش باد زودتر مسیر بازگشت به روستا را پی گرفتیم.

ساعت ۱۵ به محل شروع پیمایش رسیدیم و سوار مینی بوس شده و ساعت ۱۷ برنامه ای آرام و دلچسب را به پایان رساندیم.