گزارش برنامه زوارم – ۲۰ اردیبهشت ۹۸
۱۳۹۸-۰۲-۲۵
گزارش برنامه سفر به شیراز – ۲۷ فروردین تا یکم اردیبهشت
۱۳۹۸-۰۶-۳۰
برنامه پیمایش دره آبگرم و بازدید از آبشار آن، طبق تقویم شش ماهه باشگاه کاویان، روز ۲۷ اردیبهشت ماه به سرپرستی آنا مجردی برگزار شد.

ساعت ۶:۳۵ روز جمعه با حضور ۲۷ نفر از همنوردان از میدان استقلال مشهد به سمت روستای زیبای آبگرم واقع در جاده کلات حرکت کردیم. در بین راه توقف ۱۰ دقیقه ای برای تهیه آب و نان و صبحانه داشته و سپس راه افتادیم.
ساعت ۸:۲۰ وارد روستای زیبای آبگرم شده و پیمایش به سرقدمی اسماعیل خدادادی، عقبداری حسن حصاری و امدادگری آنا مجردی شروع شد.

پس از عبور از داخل روستا و ۱۰ دقیقه پیاده روی به محل مناسبی برای صرف صبحانه رسیدیم. ساعت ۹:۲۰ دقیقه مسیر خود را به سمت آبشار زیبای آبگرم پی گرفتیم.

طبیعت منطقه بسیار زیبا و سرسبز بود. لذت و شوری بزرگ از این همه زیبایی و طراوت احساس می کردیم…

پس از توقف های کوتاه و استفاده از زیبایی های اطراف و عبور از دره پر آب، ساعت ۱۱:۳۰ به بالای آبشار زیبای آبگرم رسیدیم.

برای استراحت و صرف ناهار تا ساعت۱۴:۳۰ در نزدیکی آبشار توقف کردیم.

سپس به سمت روستا حرکت کرده و نهایتا ساعت ۱۶:۴۵ سوار اتوبوس شدیم و حدود دو ساعت بعد به مشهد رسیدیم و سفر کوتاه دیگری در دل طبیعت زیبا به پایان رسید.