گزارش برنامه دره آبگاهی ۸ دی ۹۶
گزارش برنامه دره مَج ۱۱ تیر ۹۵
۱۳۹۶-۱۱-۰۷

‎شعور طبیعت با نرمشی بی تلاش عمل می کند
‎با رهایی، هماهنگی و عشق…
‎زمانی که به نیروی هماهنگی، شعف و عشق تجهیز شویم
‎با نرمشی بی تلاش موفقیت و خوشبختی می آفرینیم!

صبح روز جمعه ۱۵ دی ماه ۹۶ در روزهای آغازین زمستان اما در هوایی آفتابی و صاف به همراه ۶۱ نفر از دوستان کاویانی راهی دره اخلمد شدیم.

تقریبا با یک ربع تاخیر و در ساعت ۶:۴۵ دقیقه از میدان استقلال (ایستگاه گلبهار) با یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه مینی بوس راهی شدیم. ساعت ۸:۱۵ به ابتدای روستا رسیدیم. با توجه به هماهنگی که از قبل انجام شده بود، صبحانه را در خانه کوهنورد صرف کردیم و ساعت ۹:۱۵ پیمایش دره و بازدید از آبشارهای اخلمد را آغاز کردیم.

آقای مسعود کاوه به عنوان سرقدم، محمد واحدیان به عنوان عقبدار و محمدحسین ایزدپناه به عنوان امدادگر برنامه معرفی شدند.

خوشبختانه مسیر خلوت بود و با یک پیمایش تقریبا ۳ ساعته از سه آبشار گذشتیم. سپس فضایی بزرگ و مسطح را برای استراحت و صرف ناهار در نظر گرفتیم.

تقریبا نیمی از اعضا برای رفتن تا انتهای دره یک تیم تشکیل دادند و حدود یک ساعت پیمایش کردند و در طول این مسیر از صحبت های ارزشمند آقای کاوه هم برخوردار شدند.

ساعت ۱۴:۳۰ بود که پس از گرفتن عکسی یادگاری راهی مسیر برگشت شدیم و در ساعت ۱۶:۳۰ به ابتدای روستا رسیدیم. ساعت ۱۸ نیز برنامه با تنی سالم و لبی خندان به پایان رسید.