گزارش برنامه صعود به قله گاوکُشان ۲۶ تا ۲۸ آبان ۹۶
۱۳۹۶-۰۹-۰۹
گزارش برنامه صعود به قله زنج (بردو) ۳ آذر ۹۶
۱۳۹۶-۰۹-۰۷

برنامه پیمایش کویر اردمه طبق تقویم فصلی باشگاه کاویان، صبح جمعه دهم آذرماه در یک روز نسبتاً سرد همراه با ٣۶ نفر از همنوردان با یک دستگاه اتوبوس آغاز شد. مشتاق از تجربه حال و هوای خاص کویری که فاصله چندانی از شهر مشهد ندارد، عازم منطقه اردمه واقع در ٢۵ کیلومترى جنوب نیشابور شدیم.

به علت کوتاه بودن طول روز و برای استفاده بیشتر از زیبایى هاى منطقه از همنوردان خواهش کردیم که صبحانه را در مسیر و داخل اتوبوس میل کنند.

بعد از رسیدن به روستاى رهن کاریز از اتوبوس پیاده شدیم، ارکان تیم را به اعضا معرفى و بلافاصله پیمایش را آغاز کردیم.

ابتدا به کال شور رفته و سپس یک به یک در مسیر تل هاى ماسه اى کویرى پیمایش کردیم و از اطلاعات همنورد قدیمی آقاى کاوه در مورد قدمت و نحوه بوجود آمدن کویرها بهره بردیم.

ساعت ۱۳ روى یکى از تل هاى ماسه اى به مدت ۴۵ دقیقه، استراحت کرده و ناهار میل کردیم و سپس به سمت روستاى اردمه ادامه مسیر دادیم.

راس ساعت ۱۶ بعد از پیمایشى حدودا ١٠ کیلومترى به روستای اردمه رسیدیم و قبل از تاریکى هوا سوار اتوبوس شدیم. در نهایت ساعت ١٩ در میدان استقلال مشهد، برنامه را با خاطری خوش از گذراندن روزى متفاوت در طبیعتى متفاوت به پایان رساندیم.