گزارش برنامه گردشگری کاشان ۱۴ تا ۱۸ اردیبهشت ۹۵
۱۳۹۶-۱۱-۰۲
گزارش برنامه دره و آبشار بوژان ۱۵ مرداد ۹۵
۱۳۹۶-۱۰-۲۶

طبق برنامه فصلی باشگاه کاویان، روز ۱۷ اردیبهشت ۹۵ برنامه برف ریز به شیخ ابوالحسن (چنگه بز) به سرپرستی یاسر زمانیان برگزار شد.

ساعت ۶ و نیم صبح روز جمعه به همراه ۴۱ نفر از اعضا به وسیله ۲ دستگاه مینی بوس راهی روستای برف ریز شدیم. ساعت ۹ به روستا رسیدیم.

کاظم امامی به عنوان سرقدم، نصیر سرایانی به عنوان امدادگر و امیرحسین مومن به عنوان عقب دار معرفی شدند و به راه افتادیم.

بعد از پیمایشی کوتاه برای صرف صبحانه ۲۰ دقیقه توقف نموده و مجدد پیمایش را شروع کردیم.

بعد از یک ساعت حرکت به سمت روستای شیخ ابوالحسن، ۱۵ دقیقه در کنار یک آبگیر کوچک استراحت کردیم. سپس در طول مسیر به دره ای رسیدیم که به دلیل شیب تند و رسی بودن خاکش، آن را دور زده و از بالای دره به مسیر ادامه دادیم.

پس از یک ساعت پیمایش به روستای شیخ ابوالحسن رسیدیم و ناهار را صرف کردیم. بعد از استراحتی کوتاه ساعت ۱۶:۳۰ به سمت مشهد حرکت کردیم. در نهایت حدود ساعت ۲۰ وارد مشهد شدیم و همنوردان در کمال صحت و سلامت به منزل خود بازگشتند.