گزارش برنامه صعود به قله فلسکه – ۵ مرداد ۹۷
۱۳۹۷-۰۵-۱۶
گزارش برنامه دره جونگ – ۱۲ مرداد ۹۷
۱۳۹۷-۰۵-۱۷

برنامه صعود یک روزه به قله بینالود طبق برنامه شش ماهه باشگاه کاویان روز جمعه ۱۲ مرداد ماه به سرپرستی وحید هریوندی و با حضور ۱۵ نفر از همنوردان برگزار شد.

ساعت ۴ و ۳۰ دقیقه صبح روز جمعه از میدان استقلال و ایستگاه اتوبوس گلبهار به سمت  روستای فریزی حرکت کردیم و ساعت ۶ و ۲۰ دقیقه به ابتدای مسیر پیمایش رسیدیم.
ده دقیقه بعد، با معرفی ارکان گروه، سعید پیوندی به عنوان سرقدم، فاطمه مختاری به عنوان امدادگر و عباس مستعان به عنوان عقبدار پیمایش آغاز شد.
ساعت ۸ و پنج دقیقه به جانپناه ایمانی رسیدیم و پس از صرف صبحانه در ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه به سمت جانپناه مدرسی حرکت کردیم.

ساعت ۱۰ و ۲۵ دقیقه به جانپناه مدرسی رسیده و بعد از کمی استراحت و برداشتن آب از چشمه در ساعت ۱۰ و ۵۵ دقیقه به سمت قله حرکت کردیم.

ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه تمامی افراد گروه بر روی قله قرار گرفتند.

بعد از گرفتن عکس، ساعت ۱۳ به سمت پایین حرکت کردیم. ساعت ۱۴ و ۲۰ دقیقه به جانپناه مدرسی رسیده و پس از صرف ناهار، مسیر برگشت را پی گرفتیم

بعد از مدتی پیمایش قبل از جانپناه ایمانی وارد دره شده و در ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه به ابتدای مسیر پیمایش رسیدیم و سوار بر مینی بوس به مشهد حرکت کردیم. ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه مینی بوس به ایستگاه اتوبوس گلبهار رسیده و برنامه پایان یافت.