گزارش برنامه قله زشک – ۱۹ بهمن ۹۷
۱۳۹۷-۱۲-۲۲
گزارش برنامه قله فلسکه – ۳ اسفند ۹۷
۱۳۹۷-۱۲-۲۶

برنامه صعود به قله ۲۶۰۰ متری چمن، طبق تقویم شش ماهه باشگاه کاویان، روز ۲۶ بهمن ماه ۹۷ به سرپرستی فرنگیس بطا برگزار شد.

راس ساعت ۶:۳۳ دقیقه به همراه ۱۴ نفر از همنوردان از وکیل آباد ۳۵ به سمت روستای زشک حرکت کردیم و ساعت ۸:۲۰ دقیقه به محل چشمه قلقلی رسیدیم.

ده دقیقه بعد، محمدرضا شاکری به عنوان سرقدم، عباس امیری به عنوان عقبدار و آرش باباپور به عنوان امدادگر معرفی شدند و به راه افتادیم.

هوا برای کوهنوردی بسیار مطلوب و مسیر به دلیل بارندگی های روزهای قبل یخ زده بود. بعد از یک ساعت کوهنوردی در مسیر برفی و زیبا، استراحت ده دقیقه ای داشتیم و سپس به مسیر ادامه دادیم.

ساعت ۱۰:۴۰دقیقه بر فراز قله چمن قرار گرفتیم.

۲۰ دقیقه روی قله توقف کردیم و بعد از گرفتن عکس یادگاری، مسیر دره شیشه گران را برای بازگشت، در پیش گرفتیم.

پس از حدود یک ساعت پیمایش به دره رسیدیم و ساعت ۱۲ و بعد استراحت نیم ساعته، به سمت محل توقف مینی بوس حرکت کردیم و ساعت ۱۵ به مشهد رسیدیم و یک برنامه عالی کوهنوردی در کنار همنوردان همراه، خاتمه یافت.