گزارش برنامه دره ارغوان ۲۷ فروردین ۹۵
۱۳۹۶-۱۱-۰۳
گزارش برنامه پیمایش جنگل های ماسال گیلان، ۱۹ تا ۲۳ مهر ۹۵
۱۳۹۶-۰۴-۰۷

برنامه صعود به قله ۲۵۹۵ متری چمن، طبق تقویم شش ماهه باشگاه کاویان ساعت ۶ و ۴۰ دقیقه صبح روز جمعه ۱۵ دی با حضور ۱۳ نفر از همنوردان از وکیل آباد ۳۵ به سمت روستای زشک آغاز شد.

ساعت ۷:۳۰، به روستا رسیدیم. سعید پیوندی به عنوان سرقدم، سعید الهی به عنوان عقبدار و حبیب الله کوهی به عنوان امدادگر برنامه معرفی شدند و سپس پیمایش را شروع کردیم.

صبحانه را در کنار چشمه قُلقُلی صرف کردیم و پس از آن به سمت قله به راه افتادیم. در راه، به سر مزار آقای ناصر اکبری از همنوردان جان باخته در حادثه کول جنو رفتیم و یاد این کوهنورد با اخلاق را گرامی داشتیم.

همچنین در مسیر صعود به قله، از توضیحات آموزشی آقای وزیری در رابطه با کوهنوردی استفاده کردیم.

ساعت ۱۱ در هوایی صاف و آفتابی به قله چمن رسیدیم. روی قله به یاد همنوردان از دست رفته مان در اشترانکوه، عکس یادگاری دسته جمعی گرفتیم.

ساعت ۱۲ مسیر برگشت را از دره شیشه گران آغاز کردیم.

ساعت ۱۴:۳۰ نهار صرف شد و ساعت ۱۵ سوار مینی بوس شدیم  و به سمت مشهد حرکت کردیم. در ساعت ۱۷ همه تیم با سلامتی و دل خوش به مشهد رسیدیم.