گزارش برنامه صعود به قله سبلان ۳ تا ۷ تیر ۹۵
۱۳۹۶-۱۰-۲۵
گزارش برنامه قله چمن ۱۵ دی ۹۶
۱۳۹۶-۱۰-۱۷

اولین برنامه باشگاه کاویان در سال ۹۵، روز ۲۷ فروردین ماه به سرپرستی محمدرضا مروی برگزار شد.

ساعت ۶:۴۰ دقیقه صبح روز جمعه به همراه ۳۶ نفر از همنوردان از وکیل آباد ۳۵ به سمت دره ارغوان حرکت کردیم. روز آفتابی بسیار خوبی بود که به همراه همنوردان خاطره ای خوش در ذهنمان به جا ماند. ساعت ۷:۳۰ به دره ارغوان رسیدیم و پس از معرفی ارکان تیم؛ آقای مسعود کاوه به عنوان سرقدم و وحید وزیری به عنوان عقبدار، و خوش آمدگویی محمدرضا وزیری شروع به حرکت کردیم.

ساعت ۷:۴۵ برای صرف صبحانه به مدت ۴۵ دقیقه در کنار رودخانه و در مکان مناسبی توقف کردیم. ساعت ۹:۳۰ در طول مسیر دره ارغوان مجددا به حرکت خود ادامه دادیم و تقریبا در انتهای دره به سمت چپ رفتیم و بر روی یال قرار گرفتیم که از آنجا مشرف به دره دهبار شدیم. بر روی خط الراس کمی توقف کردیم.

ساعت ۱۱:۳۰ به سمت پایین حرکت کردیم و ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۳:۳۰ برای صرف نهار توقف کردیم. سپس به سمت اتوبوس حرکت کردیم و ساعت ۱۶ سوار بر اتوبوس شدیم. در نهایت ساعت ۱۷ به مشهد رسیدیم. کل پیمایش در این برنامه حدود ۸ کیلومتر بود.