گزارش برنامه صعود به قله سوسن ۸ دی ۹۶
۱۳۹۶-۱۰-۰۹
گزارش برنامه صعود به قله چَلیشاه اول دی ۹۶
۱۳۹۶-۱۰-۰۴

برنامه پیمایش دره سوقی گلمکان روز ۲۵ مرداد ماه ۹۵ طبق تقویم باشگاه کاویان به سرپرستی آنا مجردی برگزار شد.

ساعت ۶ و ۳۵ دقیقه صبح روز جمعه از میدان استقلال مشهد به همراه ۱۹ نفر از اعضای باشگاه، با یک دستگاه مینی بوس به سمت روستای زیبای سوقی واقع در گلمکان به راه افتادیم.

بعد از گذشت ۲ ساعت به ابتدای مسیر رسیدیم و پس از هماهنگ کردن با مینی بوس برای بازگشت، پیمایش را آغاز کردیم. اسماعیل خدادادی به عنوان سرقدم و حجت سادات و امیرحسین مومن به عنوان عقبداران تیم معرفی شدند.

پس از گذشت ۱۵ دقیقه در محل مناسبی برای صرف صبحانه توقف کردیم.

در مسیر، سایه خنک درختان زیبا همراه با نوای دلنشین رودخانه در هوای داغ تابستان بسیار روح افزا بود. پس از ۲ ساعت و نیم پیمایش، به مکانی صاف و پرسایه رسیدیم و در آنجا کمی استراحت کردیم.

۴ نفر از همنوردان در همان محل ماندند و به همراه ۱۵ نفر به مسیر ادامه داده تا به یک آبشار کوچک رسیدیم و پس از استراحت و عکس گرفتن به محل استراحت دوستان برگشتیم.

در همان محل نهار را صرف کردیم. پس از گذشت ۳ ساعت که به تفریح و خنده گذشت در مسیر برگشت قرار گرفتیم. در ساعت ۱۹:۲۰ سوار مینی بوس شدیم و به سمت مشهد حرکت کردیم. در نهایت ساعت ۲۱:۳۰ در میدان استقلال از دوستان خداحافظی کردیم.