گزارش برنامه دره زو ارم ۷ اردیبهشت ۹۷
۱۳۹۷-۰۲-۱۱
معرفی برنامه قله بردو
۱۳۹۶-۰۹-۰۲

برنامه پیمایش دره کشوه گلمکان طبق تقویم شش ماهه باشگاه کاویان، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه به سرپرستی محمدرضا وزیری برگزار شد.

ساعت ۶:۴۰ دقیقه صبح به همراه ۲۸ نفر از همنوردان به وسیله دو دستگاه مینی بوس به سمت گلمکان به راه افتادیم. حدود ساعت ساعت ۸:۴۰ در کنار جاده آسفالت و ابتدای ورودی دره زیبای کشوه از ماشین ها پیاده شدیم.

بعد از معرفی ارکان گروه؛ محمد یوسفی به عنوان سرقدم و محمد واحدیان به عنوان عقبدار، پیمایش خود را آغاز کردیم. یک ربع بعد در مکان مناسبی برای خوردن صبحانه توقف کردیم.

ساعت ۹:۵۰ دقیقه حرکت خود را از سر گرفتیم. رودخانه نسبت به سایر رودخانه ها پر آب تر بود، به طوری که گاهی عبور از عرض رودخانه آسان نبود. دره نیز بسیار سرسبز و شاداب بود و حضور در این طبیعت زیبا سرشار از شوق مان می کرد…

تا ساعت ۱۳:۰۰ در امتداد رودخانه حرکت کردیم، سپس در محلی مناسب برای استراحت توقف نموده و پس از ۱۰ دقیقه به همراه ۱۴ نفر از همنوردان مسیر دره را ادامه و بعد از کمی کوهنوردی در ارتفاعات سمت چپ رودخانه به عقبداری و جلوداری خانم ها ژیان و روحبخش، حدودا ساعت ۱۴ به بقیه افراد تیم ملحق شدیم.

پس از صرف نهار و استراحت، ساعت ۱۵:۲۰ به سمت ابتدای دره به راه افتادیم. ساعت ۱۸ به مینی بوس ها رسیدیم و حدود ساعت ۱۹:۳۰ همه اعضای تیم صحیح و سالم پس از یک روز پر از خاطره و لذت در طبیعت زیبای بهاری، به مشهد رسیدیم.