معرفی برنامه آبشارهای اخلمد
۱۳۹۶-۱۰-۱۱
معرفی برنامه قله دالخانی
۱۳۹۶-۱۰-۲۳

باشگاه کاویان طبق تقویم فصلی خود، برنامه گردشگری جزایر قشم، هرمز و هنگام را روزهای ۱۸ تا ۲۳ بهمن ماه سال ۹۴ به سرپرستی مجیدرضا وزیری و حسین آریانی برگزار کرد.

ساعت ۱۵ روز یکشنبه ۱۸ بهمن به همراه ۳۱ نفر از دوستان به وسیله هواپیما عازم قشم شده و ساعت ۱۷ به جزیره قشم رسیدیم. با یک دستگاه میدل باس به محل اسکان در قشم که یک سوئیت سه طبقه بود منتقل شدیم.

شب به اتفاق دوستان به یک کشتی با موزیک زنده رفتیم و در همانجا شام را میل کردیم. روز دوشنبه ساعت ۸ صبح با میدل باس به بازدید از مرکز پرورش کروکودیل که در ساحل سوزا قرار دارد، رفتیم.

سپس با دو دستگاه قایق تندرو به سمت جزیره “هنگام” حرکت کردیم و دوستان علاوه بر دیدن دلفین ها و بازدید از ساحل و آشنایی با فرهنگ بومیان به خرید و خوردن سمبوسه پرداختند.

بعد از جزیره هنگام به سمت تنگه چاهکوه رفتیم و از فضای زیبای آن استفاده کردیم و برای نهار به جنگل حرا رفته و نهار را در اسکله این منطقه میل نمودیم.

پس از آن به ساحل ناز رفتیم و از غروب زیبای این ساحل لذت فراوان برده شد. سپس به محل اسکان برگشتیم و دوستان در اختیار بودند و هر گروه برای انجام خرید، گردش و یا صرف شام به داخل شهر قشم عزیمت کردند.

صبح روز سه شنبه به بازدید از دره ستارگان و غار زیبای خربس اختصاص داشت. به این مناطق رفتیم و پس از بازدید برای رفتن به جزیره هرمز به بندر ذاکری منتقل شدیم. پس از غروب برای بازدید از منزل و موزه دکتر نادعلیان به آن محل رفتیم و از این منزل پر از هنر و ذوق بازدید کردیم.

در روز چهارشنبه به وسیله پنج دستگاه موتور سه چرخ ابتدا از کوه نمکی و سپس از کوه برفی، دره رنگین کمان و دره تندیس ها بازدید کردیم. ناهار را که از قبل سفارش داده بودیم و دوستان بومی به کنار یکی از سواحل زیبای هرمز آوردند و در فضای پر از آرامش میل کردیم.

پس از صرف نهار، به جنگل حرا و سپس به قلعه پرتغالی ها رفتیم. پس از کمی استراحت به غار نمکی رفتیم.

شب در هرمز بودیم و به کافه ای باصفا رفتیم و از فضا و غذای بسیار عالی آن استفاده کردیم.

روز پنج شنبه دوستان تا ظهر در اختیار خودشان بودند و ساعت ۱۳ به طرف بندر عباس حرکت کردیم و پس از صرف نهار به طرف کرمان حرکت کردیم. پس از تعویض اتوبوس به سمت مشهد به راه افتادیم و در نهایت پس از ۲۶ ساعت به مشهد رسیدیم.