معرفی برنامه کویر شهداد
۱۳۹۶-۰۹-۰۷
معرفی برنامه قله مُلکوه
۱۳۹۶-۰۸-۰۲

طبق تقویم شش ماهه باشگاه کاویان، صعود به قله شیرباد (آمادگی صعود به قله دماوند) روزهای ۱۱ و ۱۲ تیرماه به سرپرستی احسان مخلصی برگزار شد.

ساعت ۱۶ روز پنج شنبه ۱۱ تیرماه از وکیل آباد ۳۵ به وسیله دو دستگاه مینی بوس و ۳۸ نفر از همنوردان راهی زشک شدیم. ساعت ۱۸:۳۰ به ابتدای مسیر صعود رسیدیم. پس از صحبت های اولیه و تعیین علی صنعتی به عنوان سرقدم، محمدحسین ایزدپناه به عنوان عقبدار و رسول الهی به عنوان امدادگر تیم، از مسیر دره نهل به سمت چشمه نهل حرکت کردیم.

ساعت ۲۰:۱۰ به چشمه نهل رسیدیم و افطار را در آنجا بودیم. یک ساعت زمان برای افطار و نیم ساعت برای کلاس آموزشی (استفاده از باتوم، کمپینگ در کوهستان، گام برداری در کوهستان) برای اعضا تعیین شد.

ساعت ۲۱:۳۰ از چشمه نهل به سمت قله حرکت کردیم و ساعت ۱:۲۰ بامداد در زیر قله در محلی که به کاسه دولت آباد معروف است، برای استراحت شبانه کمپ برقرار شد.

ساعت ۵:۳۰ بامداد بیدارباش اعلام شد و در ساعت ۶:۱۰ دقیقه پس از جمع آوری کمپ به سمت قله حرکت کردیم و در ساعت ۷ بر فراز قله قرار گرفتیم.

ساعت ۷:۳۰ پس از استراحتی کوتاه روی قله، به سمت دره نهل راهی شدیم. پس از ۴٫۵ ساعت پیمایش از مسیر دره نهل نهایتا ساعت 11:45 به پرورش ماهی رسیدیم و به سمت مشهد بازگشتیم، ساعت ۱۳:۴۵ وارد مشهد شدیم.