گزارش سفر به شهر وان – ترکیه (خرداد ۹۸)
۱۳۹۸-۰۶-۳۱
گزارش برنامه غار مغان – ۲۴خرداد۹۸

برنامه صعود به قله ۳۱۵۰ متری سیاه سنگ گلمکان طبق تقویم شش ماهه باشگاه کاویان، روز ۳۱ خردادماه ۹۸ به سرپرستی وحید هریوندی برگزار شد.

ساعت ۵:۱۰ دقیقه صبح روز جمعه به همراه ۳۵ نفر از همنوردان از میدان استقلال، ایستگاه اتوبوس گلبهار به سمت گلمکان حرکت کردیم و در ساعت ۷:۵۰ دقیقه در نزدیکی چشمه سبز گلمکان از مینی بوس ها پیاده شدیم.

بعد از صرف صبحانه در کنار این مکان زیبا، در ساعت ۸:۳۰ دقیقه حرکت تیم با سرقدمی صالحه سیف، عقبداری امیر رشیدی، امدادگری آرش باباپور و سفیری محیط زیست سجاد ظهور امید به سمت قله آغاز شد.

با توجه به بارندگی های امسال مسیر صعود قله بسیار زیبا و سرسبز بود و تمامی گروه با شوق و قدرت در مسیر گام برمی داشتند.

ساعت ۱۲تمامی نفرات گروه بر روی قله سیاه سنگ قرار گرفتیم و تا ساعت ۱۲:۵۰ دقیقه مشغول گرفتن عکس و استراحت شدیم.

سپس به آرامی به سمت پایین حرکت کردیم.

ساعت ۱۵:۱۵ دقیقه به ابتدای مسیر پیمایش، چشمه سبز گلمکان رسیده و مشغول صرف ناهار شدیم. بعد از صرف ناهار ساعت ۱۶ سوار بر مینی بوس ها شده و به سمت مشهد حرکت کردیم، نهایتا در ساعت ۱۸:۲۰ دقیقه در ایستگاه اتوبوس گلبهار برنامه خاتمه یافت.